Mindenmentes csokipuding avokádóból és banánból

Péntek délután desszertet kívántam. Valami nagyon csokisat.

A munkahét eléggé lefárasztott, és az akut csokivágy hirtelen jelentkezett :-) ... így se arra nem éreztem energiát magamban, hogy süssek valamit, se arra, hogy kétszer 25 percet sétáljak oda-vissza a kedvenc vegán cukrászdámba.

A hűtőben szerencsére volt érett avokádó és érett banán. 
Az alábbi csokipuding alapját ez a két természetes hozzávaló készül adja. 
Néhány aprósággal kiegészítve, 10 perc alatt a világ egyik legegyszerűbb és legmindenmentesebb csokipudingját produkáltam belőlük :)

Életem párja a vakteszten azt tippelte, hogy feltuningoltam egy bolti pudingot :) 
(Néha szoktuk venni az ALPRO szójapudingját. Az is finom, de egyrészt cukros, másrészt ennél csak mesterségesebb lehet :-P)

Nem ez az első eset, hogy avokádóval remek desszertet sikerült készíteni.
Próbáld ki az avokádókenyér és az avokádós csokis keksz receptjeimet is.

De most nézzük a csokipudingot... 

Csoki. Puding.

Hozzávalók (2 személyre)

  • 2 érett banán, 
  • 1 érett avokádó
  • 2-3 evőkanál növényi tej
  • 5 púpos evőkanál cukrozatlan kakópor
  • 1 teáskanál vanília aroma
  • 1 evőkanál mandulavaj (opcionális)
  • 1 evőkanál kókuszvirágszirup (opcionális)

Elkészítés - 10 perc

  1. Meghámozom és felszeletelem a banánt és az avokádót.
  2. A banánt és az avokádót a többi hozzávalóval együtt botmixerrel vagy turmixgépben összeturmixolom.
  3. Kis csészékben tálalom, bogyós gyümölccsel, kókuszchipssel vagy csak úgy önmagában. (Néhány óráig a hűtőben jól eláll, sőt ennyi idő alatt még jobban összeérnek az ízek).

Megjegyzések