5 vegán-barát és mentes ebéd-házhozszállító

Most, hogy újra visszahúzódunk a csigaházunkba a koronavírus második hulláma miatt, összeszedtem néhány vegán-barát, 'mentes' ebéd házhozszállító céget.

A listán olyan szolgáltatókat listáztam csak, akik naponta változó, előre rendelős ebédet szállítanak ki (tehát nem á la carte). A cikk végén találsz egy összesítést az árakról.

Az alábbi 5 szolgáltató nekem mind bejött, de elárulom azt is, melyik a kedvencem :)

1.) Vegalife: az abszolút kedvencem! (www.vegalife.hu)

Immár 3 éve hűséges vásárlójuk vagyok. Amikor még irodából dolgoztam, minden nap tőlük rendeltem az ebédet. Kellően változatos az étlapjuk ahhoz, hogy három év alatt se untam rá. Sok zöldséget és egészséges szénhidrátokat használnak.

Minden nap van egy főzelék opció, és további 4-5 féle főétel, levesek és desszertek. Az összes étel vegán és a legtöbb gluténmentes is. Én értékelem azt is, hogy van kis- és nagy adag a főételekből.

Óriási előny, hogy adott nap reggelén 6:00-ig le lehet adni a rendelést. A legtöbb más klasszikus ebédszállító már előző nap délután lezárja a rendeléseket.

A kiszállítás ingyenes. A cég egy családi vállalkozás, mindenben nagyon rugalmasok és kedvesek.

Van egy kis kifőzdéjük is a Lukács utcában, Óbudán.

Vegalife sárgaborsófőzelék vegán fasírttal
(a saláta leveleket én tettem rá :))

2.) Répa Retek (www.reparetek.hu/)

Nagyon változatos, ízletes vegán ételek!

Főzelékek, buddha tál, rizottó - csak, hogy néhányat említsek. A fogások külön-külön és menüben is elérhetőek. A honlapjukon meg lehet nézni az ételek fotóját, a hozzávalókat, sőt, még a tápanyag- és kalória tartalamat is.
A desszertjeikben nádcukrot használnak.

Rettentő szimpatikus volt, hogy lebomló papírdobozokban szállítják házhoz az ételeket!

              RépaRetek honlaprészlet


3.) Nemsüti (www.nemsuti.hu/)

Régi motoros a budapesti vegetáriánus- és vegán életben. Több étkezdéjük is van Pesten és már régóta működik a házhozszállítási szolgáltatásuk is, előrendeléssel.

Nagyon változatosak az ételeik, minden nap 3 főételből választhatunk. Vannak tejterméket/tojást tartalmazó fogásaik is, de szinte mindegyik étel elérhető vegán vagy gluténmentes opcióban. Sok zöldséget és jó szénhidrátokat is használnak :)

A barnarizses wok zöldségüket, a sült céklájukat és a polentájukat többször is rendeltem már :)



4.) Élelem Étterem (https://t.elelemetterem.hu/)

Idén nyílt a Kossuth tér közelében ez a kellemes és modern berendezésű étterem. 

A hely különlegessége, hogy a naponta változó főtt vegán ebédmenüjük mellett van egy nyers vegán menüjük is, szintén három fogással.
Nem vagyok a nyers konyha híve, de a bolognai cukkini-spagettijük, amit kóstoltam, isteni volt!

A listán szereplő helyek közül szerintem ők a legerősebbek desszertek terén. Ráadásul minden glutén- és cukormentes!

A Wolt-on burgert, pizzát és salátát instant kiszállítással is tudsz rendelni tőlük.
Ők is lebomló/újrahasznosított 
anyagokból készült dobozokban szállítanak.

(fotó: Élelem Étterem)

5.) VegaCity (www.vegacity.hu/, rendelés a Wolt-on/Netpincéren)

Beülősen nekem ez a kedvenc vegán étkezdém Budapesten. Változatos, ízletes és olcsó.

Nagyon örülök neki ezért, hogy a Wolt-on és a Netpincéren keresztül már házhoz is szállítanak. Előny a listán szereplő többi helyhez képest, hogy a Wolton keresztül aznapi rendeléssel is tudsz tőlük ebédet szerezni. 

A házhozszállítós étlapukon háromféle napi főétel és háromféle burger elérhető. Ez a többi ebédrendelős oldalhoz hasonlítva teljesen rendben van, csak a VegaCity bőséges éttermi kínálatától marad el, amit sajnálok.

A VegaCity egyik burgere


Íme egy kis összesítés:

ÁrakKiszállítás áraKonyhaGluténmentes?Weboldal/rendelés
Vegalifeleves: 740 Ft
főétel: 1100-1400 Ft
ingyenesVegána legtöbb étel igenwww.vegalife.hu
RépaRetekleves: 990 Ft
főétel: 1840-2190 Ft
ingyenesVegánelérhetőwww.reparetek.hu
Nemsütileves+főétel: 2000 Ft
főétel: 1600 Ft
ingyenesVega és Vegánelérhetőwww.nemsuti.hu
Élelem Étteremleves + főétel: 2200 Ft
főétel: 1750 Ft
490-890 FtVegán főtt és
Vegán nyers
igenhttps://t.elelemetterem.hu/

VegaCity
főétel: 1000-2400 Ft899-1310 FtVegánelérhetőWolt-on

Megjegyzések