Isteni tonhalas melegszendvics

Ez az első szendvics receptem a blogon, de nem az utolsó. 

Nagyon rákaptam az elmúlt hetekben a melegszendókra, de mint azt sejthetitek, innovációs lehetőséget találtam ezen a területen is és nagy kísérletezésbe kezdtem. 

Elsőként az egyik kedvencemet osztom meg: vastag réteg tonhalas melegszendvicskrém házi, egészséges "majonézzel" és olvadt parmezánsajttal. Fenomenális!




1. lépés: tonhalkrém
2. lépés: parmezán sajt
3. lépés: ropogósra grillezem

HOZZÁVALÓK (1 adaghoz, azaz 3 szelet kenyérhez)

Melegszendvicskrém
  • fél pohár sűrű natúr/görögjoghurt
  • kis konzerv tonhal (85g-os) lecsepegtetve
  • 1 teáskanál dijoni mustár
  • pár csepp almaecet
  • pár csepp citromlé
  • 3-4 nagyobb szem kapribogyó felaprítva
  • friss vagy szárított petrezselyem
Ezen kívül
  • 1 marék parmezán sajt
  • néhány jégsaláta levél
  • 3 szelet jófajta teljes kiőrlésű kenyér*

ELKÉSZÍTÉS

  1. A sütőt előmelegítem grill fokozaton 200 fokra. Beteszem a kenyereket 2 percre, hogy picit megpiruljon az egyik oldaluk.
  2. Közben összekeverem a melegszendvics krémet a fenti hozzávalókból. 
  3. A kenyereket kiveszem a sütőből és a puhábbik, még nem megpirított oldalára saláta leveleket teszek.
  4. Vastagon megkenem melegszendvicskrémmel, majd bőségesen megszórom parmezán sajttal. 
  5. Visszateszem a szendvicseket a sütőbe kb. 3-4 percre, míg a sajt barnulni nem kezd rajtuk.

*Jókenyér teljes kiőrlésű magvas kenyerét használtam, amiből 3 szelet kb. 100g, 33g CH és 220kcal: http://jokenyer.hu/teljeskiorlesu-termekek/







Megjegyzések