Szupergyors csokis tofupuding

Van olyan, hogy nem akarok a desszerttel bíbelődni, mert fáradt vagyok, nem vásároltam hozzá vagy csak azonnal van szükségem édességre. Ilyenkor folyamodok ehhez a tofus csokipudinghoz.
smile emotic 4 hozzávalóból 5 perc alatt megv
4 hozzávaló és 5 perc kell mindössze hozzá. Én az egészet fel is melegítem, mert ősszel-télen a meleg desszertek híve vagyok, de hidegen is szuper, így el lehet vinni uzsira a munkába is. 

Szinte szénhidrátmentes, ezért gyakorlatilag bármilyen diétába beilleszthető (3-5 gramm gyors CH van a tejben).



CSOKIS TOFUPUDING
Hozzávalók (1 adaghoz)
  • 150g natúr tofu
  • 2 evőkanál kakaópor
  • kb. 50 ml laktózmentes/növényi tej
  • 2 evőkanál erytrit
  • Fűszerek, aromák ízlés szerint. Én reszelt narancshéjat, kardamomot és vaníliát tettem bele.

Botmixerrel turmixold össze a hozzávalókat. Fogyaszd így hidegen, vagy egy kis lábasban pár perc alatt melegítsd fel. 

Megjegyzések