Egy kantin ahol kérheted mentesen... sőt! Dorottya udvari OZ Kantin

A menzák, munkahelyi kantinok nem éppen arról híresek hogy az egészségtudatos embereknek próbálnak kedveskedni :) A klasszikus rántott hús - paprikás krumpli - pörkölt szentháromság ereje előtt az ember vagy meghajol vagy az unalmas hidegsalátás pult felé veszi az irányt. 

Nemúgy a Dorottya udvar OZ Kantinjában, ahol WOK-os látványkonyha működik, akár roston sült lazacfilét is ebédelhetsz 1500 Ft-ért és köretként barna rizst is választhatsz. 
És ha egyéni igényeid vannak, akkor senki nem gondolja, hogy Te vagy a problémás vendég. Én például rizs nélkül kértem a szójaszószos csirke-zöldség wokot, erre hátramentek a konyhára és megcsinálták nekem. Még kuszkuszlepényt is kaptam mellé mikor kiderült, hogy azt ehetek. A képen látható egészséges, személyreszabott, kiadós és finom ebédért 800(!) Ft-ot fizettem. 




Ételkínálat: Változatos: hagyományos és reform ételek. Az ételek minősége éttermi színvonalú.
A kávézóban sütik (nem diabetikus) és szendvicsek találhatók. Menzától eléggé meglepő libamájas kalácsot árulni... de itt az is van.

Kiknek: Vegetáriánusok és húsevők, paleo ételeket és lassú felszívódású szénhidrátot preferálók. Inzulinrezisztensek, cukorbetegek. Fogyókúrázók. Hagyományos ételeket kedvelők.
A gluténallergiások is nagy eséllyel találnak valamit, ám az ő választékuk szűkebb.

Kiszolgálás: Igény/különleges kérés esetén próbálnak segíteni.

Árak: Más menzához hasonló, 800-1500 Ft kb. egy ebéd.

Italok: Kávék, teák, ingyen csapvíz és 80Ft-ért van laktózmentes tej is.



Megjegyzések